poniedziałek, 3 września 2012

Skull loafers


Najpierw była gazeta...





Później internet...





A dopiero potem reality...


Czaszkowe lordsy mam i ja!;-DDDD

Jeśli pomyślicie, że ulegam modzie sezonowej, to jesteście w błędzie...Bardzo długo zwlekam z zakupem modnych rzeczy..
A jeśli już  WSZYSCY WSZYSCY to mają, to tym bardziej się opieram!
Miałam już dosyć widoku lordsów, do momentu gdy przejrzałam wrześniowy numer ELLE. To była tzw. love at first sight,
wzięło mnie, wcięło i pogięło :DDD Przejrzałam wskroś internet, żeby upewnić się, że są bardzo drogie i powinnam o nich zapomnieć..
Kilka dni poźniej dostaję smsa od Madzi ze zdjęciem tych powyżej...Następnego dnia były już moje ;-))
Deichmann, iś libe diś!



17 komentarzy:

  1. kurde są wspaniałe ile kosztowały ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne 79zł!!!!:DDDD nawet nie ma co sie zastanawiać...!!!

      Usuń
  2. Fajne! A mi osobiście marzą się te nabijane kolcami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh, nic nie mów...śnią mi się od roku po nocach...:DDDDDD sama nie wiem na co więc czekam...
      chyba aż zaczną dodawać je gratis do zakupów w Biedronce..lol

      Usuń
  3. ja wciąż się opieram ;)
    ps. dobry wybór!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popuść trochu cugli, bo kurde są mega wygodne i zajebiscie pasuja do rurek :DDD aaaa teraz żaluje, że tak późno mnie oświeciło..

      Usuń
  4. Hmm...szalejesz Kochana ;)) ..jak znalazł na wyjazd ;) ...ps. nie wiem, jak w Szkocji..ale w Yorkshire pogoda super, 22 na plusie..więc pakuj je ze sobą do walizki, na pewno się przydadzą ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zakupiłam sobie ostatnio lordsy ;)
    ale Ci powiem, że szpilki mam bardziej wygodne ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne!:)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio coś mnie naszło buty tego typu. Jak nigdy nie lubiłam to teraz postanowiłam sobie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak mam, że im więcej osób coś ma, tym bardziej mnie to odpycha. Dlatego pewnie nigdy nie kupiłam "lit", "birkin", "loafersów", "raybanów" i innych takich :D. Ale papucie fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty sa świetne! Uwielbiam je, ale zwlekam z kupnem. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja mam i ja! zwlekałam z zakupem i w końcu kupiłam :) bardzo dobrze prezentują się na nodze - zgrabniochy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!