czwartek, 30 sierpnia 2012

Wdarł się KICZ!

Wiecie, że ja lubię kicz...więc nie ma mowy o normalnych, grzecznych i przykładnych stylizacjach na moim blogu!!NO WAY!!;-))
Dziś chwalę się odjechaną w kosmos białą katanką z emblematami, którą udało mi się znaleźć w lumpeksie za symboliczna złotówkę! W zestawie była jeszcze spódnica, ale zbyt mała byją wcisnąć na moje dziarskie udo, więc oddałam ją koleżance roniąc przy tym krokodyle łzy...CHLIP CHLIP
Koszulka natomiast to świeży gift od koleżanki, na którą niestety była za luźna - na moje szczęście ;-)))
No i te spodenki...pamiętacie te czarne z poprzedniego posta? Znów je skróciłam i dodatkowo potraktowałam wybielaczem...
Efekt zadawalający!!! I na pewno nie skrócę ich już więcej, długość jest bezpieczna i gwarantuje całkowite zakrycie pośladków
(a ja mam co zakrywać!!) :DDDDD
Co ciekawe, wybielacz nie rozjaśnił spodni do koloru białego, lecz do łososiowego! mmmm something new!

Także zachęcam Was do kombinowania, szukania, tropienia, wyłudzania i wyrywania, bo tylko tak można wychwycić/przechwycić coś fajnego!
DO BOJU!!!! DO BOJUUUUUU....



biała katana - sh!! za 1zł!!
bluzka - od Karoliny 
spodenki - DIY
buty - DeeZee
Biżuteria - Primark
okulary - po mamie, 90s
torebka vintage - Makabresque

13 komentarzy:

  1. Zakochałam się ^^ Wszystko pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Katanka rządzi, choć buty niczym jej nie ujmują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty są swietne, yay!!

    palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szorty, mi też tak raz zrobiło, że nie na biało tylko na inny kolor;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty mają genialny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ;)

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa całość, podoba mi się bluzka i biżuteria, to że wybielacz zabarwił na łososiowy jest moim zdaniem na plus, ponieważ tutaj spodenki ombre w kolorach biało-czarnym były by nudne, a katanka...hm viva lata 80 :)


    zapraszam w wolnej chwili do siebie
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje, że ombre biało-czarne wygladaloby zbyt banalnie...;-) yuppi!!

      Usuń
  8. Kochana rewelacyjnie, jak zawsze ;) ps. domyślam się, że już spakowana jesteś ;) ...jak już do Szkocji zawitasz..to może byśmy się na jakąś kawę umówiły...np. w Manchaster'ze..wiem, wiem..to co prawda nie Szkocja..ale w sumie nie daleko ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci wyszły te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!