piątek, 18 maja 2012

My first DIY

Witajcie! Zapewne każdy z Was ma już za sobą pierwszy projekt DIY..nawet ja..Będąc małą dziewczynką szyłam sobie sama lalki i misie, którymi chwaliłam się naokoło. Dziś już nie jestem taka odważna i nie czuję się na tyle pewnie by wykonywać DIY i pokazywać je innym..Chyba bardziej wolę nosić markowe ciuchy niż przywdziewać pofarbowane spodnie czy pociachane tiszerty..Wydaje mi się, że taka przemiana przychodzi wraz z wiekiem. Im starszy człowiek tym chyba mniej eksperymentuje..Wybiera tzw pewniaka, czyli sprawdzoną rzecz, na której się nie zawiedzie..Stąd moje ostrożne podejście do projektów DIY..bo co jeśli projekt nie wyjdzie?? 
- o tym też pomyślałam!
Kupiłam dżinsową katanę w sh za jedyne 7zł - bo lepiej stracić 7 niż 77. Zamoczyłam dolną część kurtki w gorącej wodzie wymieszanej z ACE i zostawiłam na całą noc. Kurteczka powoli zmieniała kolor, jednak nie tak szybko jak sądziłam!;-P I oto dziś przedstawiam Wam mój skromny projekt DIY ;-)))) Teraz już wiem z czym to się je i następnym razem posunę się o krok dalej!;-)
Dobra, kończę zrzędzić.....A Wy PACZAJCIE!!


katana - sh+DIY
koszula,torebka, skarpetki - Primark
spodnie - H&M
buty - Zara
naszyjnik - New Look

33 komentarze:

  1. zestaw byłby naprawdę świetny, gdyby nie te skarpetki.. katana udana :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jak tu fajnie i kolorowo. Mi tam skarpetki nie przeszkadzają, a wręcz dodają całości dystansu, poczucia humoru i charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze. Zaskoczyłaś mnie tymi skarpetami! :)
    Wyglądasz super, w tym zestawie, jest taki młodzieńczy i rześki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. było by super;p gdyby nie skarpetki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, swietnie teraz wyglada :) trafilas z tym zakupem :) super zestawik. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt Ci wyszedł z tą kurtką :) Fajny zestaw :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula i torebka gryzą się za sobą.. no i te skarpetki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, trochę wyobraźni!;-)

      Usuń
  8. tak tak tak tak! to lubie - oryginalnosc w ubiorze, zero pohamowania odnosnie kolorystyki, dobierania dodatkow - kwiaty - super! skarpetki - jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczę, paczę i tak sobie myślę, że bardzo fajnie to wyszło :D W ogóle bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik i koszula na duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, nie. te skarpetki to już przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja!:) koszula boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, podoba mi się,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tym, z tym wiekiem i wprost proporcjonalną chęcią do eksperymentów, choć są wyjątki potwierdzające regułę i ten oto własnie całkiem fajnie Ci wyszedł zresztą jak cały zestaw. Super są te korale.

    OdpowiedzUsuń
  15. incredibles ideas and this blog is full of style!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za DIY poniewaz wydaje mi sie, ze te rzeczy kupione jednak lepiej sie prezentuja : P wiadomo nie ma co polacic za kurtke nabita cwiekami 800 zl bo mozna to zrobic samemu i wyglada tak samo ale do jakis wiekszych projektow DIY podchodze sceptycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. paczam i podoba mi się to, co widzę. Następnym razem "idź na całość" :D

    Fajniuchno wyglądasz :D

    Buziam i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszule! A taka pięknie wkomponowałaby się w moją szafę!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny outfit ale te skarpetki zupełnie mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na kurtkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chic, Chic baby! do you like the ideea of following each other?;X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko fajnie tylko skarpety i wiosior - out! I bedzie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna koszula ale te korale to już zbyt duzo grzybow w barszcz... ;) Skarpetki oczywiscie odpadaja !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!