sobota, 28 kwietnia 2012

Fotorelacja ze SWAPu "Przyszpil Ciucha" w Gdańsku

Witajcie ;-)
Mam dla Was obiecaną fotorelację ze SWAPu "Przyszpil Ciucha", który odbył się w minioną niedzielę w Gdańsku-Wrzeszcz. Jak widać na zdjeciach, miałyśmy do dyspozycji dużą salę w klubokawiarni "Spójnia", wyposażoną w stoły, krzesła i stojące wieszaki - także można było dobrze wyeksponować ubrania na wymianę/sprzedaż. Tym razem udało mi się więcej sprzedać niż wymienić - jestem zadowolona ;-)
Na pierwszym zdjęciu widzicie przemiłą organizatorkę, która już w czerwcu planuje drugą edycję SWAPu, na który jeszcze Was zaproszę na blogu ;-)
Swoją drogą - swap to idealny sposób czy wręcz motywacja by porobić porządki we własnej szafie! 
Ja już przewertowałam ciuchy 3 razy, i wierzcie mi, za każdym razem odrzucałam jakiś ciuch, który chciałam przechomikować na dnie szafy kolejny rok...





No i pora na łupy!!
Łupy mega skromne, jakoś nie mogłam nic dla siebie wybrać...jak nie ten rozmiar, to zły kolor...no cóż, tak to czasem bywa ;-)  
Inne dziewczyny natomiast miały więcej szczęścia i wyszły "obłowione" ze swapu!

  
Tiszerty zakupione za sprzedane ubrania:

 New Yorker
H&M - basic- ów nigdy nie za wiele!

Kupiłam jeszcze czerwoną sukienkę w H&M za 40zł (%)!!!...ale niech pozostanie tajemnicą, bynajmniej na jakiś czas ;-)

5 komentarzy:

  1. Świetne łupy :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa sama chętnie bym się powymieniała czy sprzedała kilka moich ubrań. Ale nie mam pojęcia gdzie sa organizowane takie spotkania w Krk. T-shirt z koteczkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję wpisać w wyszukiwarkę Google hasło "SWAP Kraków", a na pewno coś znajdziesz! ;-)))))

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!