niedziela, 22 kwietnia 2012

Do pracy

Siema Dziewczyny i Chłopaki, wróciłam właśnie z udanego SWAPu w Gdańsku!!;-)))))
Czuję, że nie tylko naładowałam baterie, ale i naładowałam szafę nowymi ciuchami! oł jeeeeeeee
Relację z wymiany przedstawię Wam za kilka dni, a tymczasem mam dla Was coś innego.....
Tym razem to ja pojawiłam się po drugiej stronie lustra - wystylizowałam moją koleżankę 
i wykonałam sesję zdjęciową! ;-) Tak naprawdę była to dosyć szybka akcja na potrzeby mego portfolio...ale o tym później.. Poza tym, strój, który dobrałam Agnieszce to typowy strój do pracy (bynajmniej odpowiedni dla Agnieszki, wiadomo, że każda firma ma inny dress code..) i nie spodziewajcie się stylizacji rodem 
z ELLE czy innego modnego magazynu, OK?;-)
Mieszkamy w Polsce i mamy polskie realia, dlatego cieszmy się tą naszą polską rzeczywistością....niekoniecznie szarą!

PS. W ciągu dnia torebka ma przyczepiony pasek. Po pracy dosyć często umawiamy się na kawę z koleżanką lub na drinka z kolegą... Dlatego po odpięciu paska, torebka może nam posłużyć za kopertówkę ;-) Niby to takie banalnie proste, ale czasem zapominamy o takich szczegółach ;-)


bluzka - Primark
żakiet - Reserved
spodnie - H&M
szpilki - Zara
torebka - vintage
zegarek - Casio
lakier do paznokci - Barry M

22 komentarze:

  1. sliczna marynkarka

    zapraszam do obserwowania: http://hahoda.blogspot.com/
    i wziecia udzielu w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. marynakrka dodala calosci pieknego uroku! jestem na tak a tak poza tym to co z tym portfolio, bo jestem ciekawa? :)
    ciekawa jestem co jakie masz pieknosci ze SWAP-u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i bluzki, i spodni, i marynarki zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek piękny! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka! No to my czekamy na relacje ze swapu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa bluzka;0 bardzo mi się za to podoba żakiet i buciki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałabym jeszcze tylko pasek :-) a zestaw bardzo, bardzo fajny! Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo będzie Pani stylistka, no no!!!!
    Zestaw wyszedł super!!!! Ale makijaż jest, moim zdaniem, trochę za mocny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do pracy - oczywiście, że za mocny, bo podkręciłam go w photoszopie ;-)))
      W oryginale kolor pomadki to jasny róż, a oczy po prostu mocno wytuszowane i beżowa baza ;-)

      Usuń
  10. Super zestaw !

    Zapraszam do siebie na konkurs ! <3
    Pozdrawiam,
    radlewski.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka jest bardzo ładna :) do tego podoba mi się kolorek paznokci, ciekawie wszystko przełamuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo udana, super ten żakiet. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ W TEJ BLUZCE, MA FAJNY FASON:) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeansy dobrane idealnie! Chodzę po tym świecie 23 lata i jeszcze mi się to nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluzka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzka i żakiet;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!