czwartek, 22 sierpnia 2013

9 START!

Dokładnie dzisiaj mija ostatni dzień 8go miesiąca ciąży i już jutro zaczynam oficjalnie ostatni etap drogi męczeńskiej ;-) Pamiętam jak na początku ciąży wyobrażałam sobie ów moment i spodziewałam się najgorszych rzeczy.. A tak naprawdę nie jest tak źle, bo czuję się bardzo dobrze, jedynie tylko opuchlizna stóp troszkę doskwiera i jestem skazana na trampki i balerinki. Z ubieraniami sprawa wygląda nieco lepiej, ponieważ wciąż mogę nosić rozmiar 38 - jedynie co, to dłuższe tiszerty i spodnie z gumką.  Niedawno zakupiłam czarną bawełnianą sukienkę do kostek i był to strzał w dziesiątkę! Jest to chyba najwygodniejsza część garderoby jaką nosiłam do tej pory podczas ciąży. Jednokolorowa baza umożliwia tysiące kombinacji na każdą pogodę i humor! :-) Polecam ją także Wam - "Niezaciążonym" Kobietom :-)


hat - River Island
dress, necklace -Primark
shirt - Vero Moda
purse - vintage
shoes - Converse
 

 
Morze morze...szerokie i głębokieeee...
 



Fotki robił mążżżż

9 komentarzy:

  1. Że tak powiem...U MADE MY DAY!
    Wydajesz sie być mega pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, ale piękny brzuszek widzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się Twój styl. Również jestem blogerką i niedawno otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam link, może znajdziesz coś dla siebie :) www.tinycarrie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywnie zakręcona przyszła mama... super

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny brzuszek! =)
    http://kiczplis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. Mam ogromną prośbę:) Co prawda jestem trójmiejską blogerką (centrum-odmladzania.pl/blog), ale dopiero od 2 miesiecy:) Wczesśniej mieszkałam w Krakowie. Zatem mój blog zna mało osób. Chodzi oto, że mam problem z wypromowaniem aukcji na rzecz WOŚP.Do wylicytowania jest analiza kolorystyczna i zabieg na twarz w moim salonie- aukcje są tutaj http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=4278708
    Byłabym niezmiernie wdzieczna jesli ktoś chciałby puścić te linki dalej np. napisać notke u siebie:) Myśle, ze dużo blogerek płci pięknej byłoby zainteresowanych, a pomoc dla dzieciaków zawsze się przyda. Będę bardzo Wam wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby się zdjęcia ze wszystkich pór roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!