środa, 14 listopada 2012

Street Fashion Aberdeen



Street Fashion Aberdeen to mój nowy blog, któremu poświęciłam się po przeprowadzce do UK we wrześniu - czyli odkąd nie mam własnego fotografa. Moda fascynuje mnie na co dzień! Kiedy mijam na ulicy ciekawie ubraną osobę, wręcz nie potrafię się opamiętać i  śledzę ją spojrzeniem! Dlatego noszę ze sobą moją ukochaną cyfrówkę i cykam fotki ludziom, którzy swym wyglądem przykuwają mą uwagę. Robienie zdjęć na ulicy sprawia mi olbrzymią frajdę, a u osób fotografowanych zawsze gości uśmiech na twarzy. Wierzcie mi, że proszenie obcej osoby o pozowanie do zdjęcia nie jest wcale takie łatwe! Trzeba na to trochę odwagi i chęci przełamania się ;-) Aczkolwiek bywają momenty, że wykonuję zdjęcia z ukrycia, lecz niestety brak mi jeszcze takich umiejętności jak np. autorowi najsłynniejszego na świecie bloga streetstylowego The Sartorialist ;-)
Jeśli jesteście ciekawi jak paradują po ulicach mieszkańcy Szkocji - zajrzyjcie koniecznie na bloga Street Fashion Aberdeen ---> SFA



1 komentarz:

  1. ciekawy pomysł, mam nadzieję, że taki blog się rozwinie dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!