środa, 11 kwietnia 2012

ajm bak!!!

Yes, yes, ptaszki ćwierkają, że Magda wróciła już ze Szkocji i cieszy się polskim słoneczkiem ;-)))
Szkocja, jak sami wiecie, bywa deszczowa i pochmurna, to jednak połowa mego urlopu okazała się ciepła i słoneczna. Dużo chodziłam po mieście i buszowałam po sklepach w poszukiwaniu wiosennych łupów... Mam dla Was typowe zdjęcia robione "na turystę", czyli przedstawiające mnie i coś w tle, oraz zdjęcia tychże łupów, jakże skromnych w ilości i bogatych w kolorze! ;-)))))
Generalnie nastawiłam się na duże zakupy w Primarku, lecz ten bardzo mnie zaskoczył swą tandetą i jej nadmiarem;-/// Jak same dobrze wiecie, zawsze można było coś fajnego tam znaleźć, lecz tym razem skończyło się na okularach, majtach i skarpetach...;-(
Pytanie brzmi: Co się stało z Primarkiem???
Z początku sadziłam, że trafiłam na kiepski okres w dostawie towaru...Jednak szwagierka, która mieszka w Szkocji upewniła mnie w tym, że już od dłuższego czasu nie można tam kupić nic ciekawego...i za dawną cenę!!! ho ho ho, nawet Primark podniósł ceny towarów!! 
Czyżby kryzys wdał mu się we znaki??;-///
Can't believe it...



chusta, tiszert, okulary - Primark
zegarek -Swatch
marynarka - Reserved (ze SWAPU)
legginsy - New Look
buty - Carry
torebka - Mizensa




Łupy!!! 


Okulary i japonki  Primark

 Bluzka sportowa do biegania Ronhill (%)  SportsDirect

Rzeźbiona drewniana  ramka do zdjęć Tk Maxx

Moje ulubione lakiery do paznokci Barry M z Superdrug Stores


...i trochę brytyjskiej prasy!!! 

Lubię czasem sięgnąć po typowego brytyjskiego tasiemca-brukowca modowego, który jest tani i konkretny! Prócz plotek na temat gwiazd i celebrytów, mogę w nim znaleźć bardzo dużą ilość zdjęć najmodniejszych ubrań, które są aktualnie w sklepach! To coś jak nasze Avanti, tyle, że jest wydawane co tydzień i w bardziej przystępnej formie ;-)))
Nawet nie muszę czytać tych bzdur, wystarczy, że je przejrzę i już wiem co w trawie piszczy :DDD

  ;-)

28 komentarzy:

  1. fajne zakupy:):) i wogóle świetny outfit:) super kolory dobrałaś:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! super kolorki, i te różowe okrągłe okulary- BOOOSKIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, cudowna marynarka! I okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary i lakiery do paznokci są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O wróciłaś :D Fajniasto :D
    Znowu masz móóóóóój szalik :P Złodziej :p
    Fajne fotki, fajny zestaw, zresztą bez tej chustki już nie były taki fajny :p ;)
    Mówisz, że nie warto do Primarka? Bo ja się tak przymierzam, chciałam jakieś dodatki czy cuś kupić. Blisko nie mam więc to bardziej jakaś wyprawa jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalik spapugowałam po Tobie rok temu, a noszę do dopiero teraz!;-) zaczyna mi się coraz bardziej podobać!!;-P

      Usuń
  6. Okulary i spodnie masz niesamowite! Kocham taki kolor jak mają spodenki ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pięknie trafiłaś, kiedy tam miałaś słońce, u nas były wichury i deszcze ;-) !
    Piękne kolorki nosisz :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, no extra łupy gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. tez zawsze kupuje ten magazyn ;)
    pieknie wygladasz i swietne masz okulary!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jak urlop udani pod względem pogody również to tylko pozazdrościć :) Super zdjęcia "na turystę", boskie te niebieskie spodenki. Łupów mogę tylko pozazdrościć i aż zachłysnęłam się z zachwytu nad tymi różowymi okularkami, koniecznie proszę o prezentację na modelce czyli Tobie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe te różowe okulary wygladaja na twarzy kosmicznie!!!:DDDDDDD dlatego sesyjka tez musi być odjechana! yeah!

      Usuń
  11. Torebka jest mega :) I te połączenie kolorów.. Z łupów najbardziej podobają mi się różowe okulary i mietowy lakier :D Pozdr!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem o co tutaj chodzi... dodawałam cię do obserwowanych kilka razy i co jakiś czas spostrzegam, że cię nie mam!? Eh dziwne. No w każdym razie genialne połączenie kolorków prezentujesz, tego mi trzeba, napatrzeć się na innych, zainspirować i zaszaleć samemu. Marynara jest najgenialniejsza, bo ma świetny i fason i mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wkurza mnie to!!!! Widzę, że jest moja ikonka wśród obserwujących, ale ani nie mam cie na moim pulpicie nawigacyjnym ani nigdzie, na dodatek jak klikam obserwuj to on dodaje, po chwili klikam i znów dodaje i znów i znów!!??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widzę, że jest coś nie tak?!?! powinno być razem z Tobą 68 obserwujących..
      ponadto mówisz, że nie wyświetlam się u Ciebie...DZIWNE!!!
      Nie wiem co Ci poradzić...;-( ja nigdy nie miałam takich problemów..Miałam za to inny - problem z logowaniem!!! Logowałam się na swoim blogu, a jak robiłam komuś komentarz, to okazywało się, że byłam niezalogowana, więc logowałam się na nowo i tak w kółko!!!! Powiem Ci, że ten problem trwał jakos 2-3 tygodnie i doprowadzał mnie do szału!! W końcu samo przeszło...hmmm ;-//

      Usuń
  14. świetnie kolory połączyłaś:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie kryzys to w dużej mierze tylko pretekst - na kampaniach reklamowych, blogowych itd nie oszczędzają :D

    cieszę się, że już jesteś i że wycieczka się udała :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nowy" blog powstał przed wykasowaniem tamtego i z założenia ma inny charakter : piszę go z racji zawodowo-szkolnych (czyt. dla siebie i dla zaliczenia :D), bo mam prowadzić dziennik inspiracji, a w gazetach jednak jest mniej i za pewne pieniądze (gdy net jest za free, mogę wrzucać zdjęcia z telefonu i w ogóle). Stąd : "oszczedzam-papier". Traktowany jako notatnik początkowo był przeze mnie ukryty w profilu bloggera.

      co do szafy - jak pewnie u mnie czytałaś, to mnie to męczyło od dawna: brak czasu na pisanie sensowych postów (innych niż "dzisiaj róż i błękit. podoba się?"), niemożność prowadzenia bloga wizualnie (foty) jak tego oczekuję, brak czasu na odpisywanie odwiedzającym. Czas z odzysku poświęcam obecnie na samorozwój: czytanie, szukanie inspiracji.

      A co do zmiany znaczenia bloga - też mnie to wk.... Że teraz praktycznie nikt nie przeczyta, co piszesz, tylko "ładne focie, wejdź do mnie", że blog przy którym nie pracują "profesjonaliści" (mówię o pasjonatach z pewną smykałką : fotografach, grafikach, filmorobach), ma problem by zwrócić na siebie uwagę w ogóle; ale przede wszystkim - że blogerki stały się oficjalnie siecią reklamową i że w nadziei na duże zyski powstają kolejne blogi. Blog stał się biznesem. I o ile rozumiem, że blog ekspercki może mieć taki charakter (staje się platformą zawodową, miejscem szkoleń, wymiany doświadczeń i wiedzy), to już nastoletnia szafiarka, która wie tyle, co powie Vogue i przezeń zmienia odzież z HMu co 3 miesiące jest dla mnie tylko ofiarą marketingu, z której - żeby wkręcić inne ofiary - kreuje się idolkę.
      O się wypieniłam :D

      co do szafy - mogę ją przywrócić i przywrócę - koło wakacji. Jak będę mieć czas, by o nią (i czytelników) zadbać. I jak przywrócę porządek swojej kolekcji ubrań (to też był pretekst - odciąć się, zastanowić, czego chcę). Wykasuję stare posty i zacznę od początku :). Bo jednak widzę, jak to mobilizuje. Nakręca mnie na kupowanie - to prawda, ale widzę, że się dzięki niemu poprawiłam, łapię dużo nowych pomysłów. No i zawsze znajdują się takie osoby jak Ty, do których mój wk... się nie odnosi,a których chcę poznawać i utrzymywać relacje. Tak jak za wcześniejszej roli bloga :)

      Usuń
  16. Loving the pics, so nice ! The location is fantastic and the colors are wonderful. I love the purple jacket!
    You're invited to enter Romwe Easter Giveaway: win a collar and $ 40 gift card on Romwe !
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnęłabym Twoją marynarkę ;> :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny zestaw kolorystyczny!! :) Bardzo energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam nie zniknę, co to, to nie. Najwyżej będę jedynie "bezzdjęciowym hejterem" ("pokaż twoje cwaniaro, to cię zjadę jak ty mnie") :D
    ten wdech i wydech... :D znam ja to....
    Zdjęcia.. sedno sprawy. ja swojego zostawiłam w rodzinnym mieście. różnica ? +40% kom. do wpisu. A tu? z moim starym kompaktem nie zrobię zdjęcia z ręki bez błysku, a na zorganizowanie sobie kogoś z własnym ap...kiepsko mi to poszło :D. Tu jest fashionelka i inne... na mnie już nikt nie poleci :D

    Ciekawa jestem, jak Tobie pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalenie podoba mi się Twoja chusta, chyba sama musze takiej poszukać w Primarku.

    Pozdrowienia z Zielonej Wyspy.
    Cleo

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę, ja narzekam, że u nas od tygodnia leje, a Ty...słoneczko miałaś na urlopie...a niby Szkocja nie jest tak daleko od cudnego hrabstwa Yorkshire, w którym mieszkam ;) zdjęcia fajne, a i zestaw cudny ;) ..a i łupy fajne :) ..widzę, że urlop się udał :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!